-->

المصريين يحتلون صفحة الفنان فان ديزل the egyptians occupied in vin diesel facebook page



فى حالة نادرة الحدوث احتل المصريين الصفحة الخاصة بالفنان فان ديزل
وتوالت بعد ذالك التعليقات الساخرة على الفنان فان ديزل مما جعل ادمن الصفحه يحاول اسكاتهم ولكن دون جدوى

In the case of rare Egyptians occupied the artist's page, the diesel
He went after the piece satirical comments on the artist, making the diesel addicted to page trying to silence but to no avail
هنا Here
ومن التعليقات

  • Mahmoud Gamal اخواتنا الفانز الاجانب ياريت تتكلموا عربى :D
    احنا مش فاضيين نترجم وراكوا بقى
    شكلنا وقعنا مع هواه ولا ايه مش بروفيشنال :P

  • Mohammed Nagi Uwk مين الموزه دى ياديزبل مش تجيب حااجه لتوفيق قماشه
  • صفحه وزاره دفاع الخنازير اتقفلت مؤقتا ياشوب
    كم انت عظيم يافان وبتسنحمل
  • Alaa Deen Agha العربية الفولكس الزرقا اللي واقفة برة بتاعة حد هنا يا جماعة ؟؟؟ 
    Andrew Zaki ッ مساء الخير يا حاج أبو حنان
  • إحنا أسفين يا Vin Diesel انا اسمى فان ديزل وعندى صفحة على الفيس بوك وانا قاعد فى حالى جالى واحد وخدنى فى حته اسمها انا اسف يافان ديزل وانا اقله بلاش بلاش بس انا ك فان ديزل اتبسط اوى
    والعجيب ف الامر بعد ذالك انشاء صفحة احنا اسفين يا فان ديزل
    Strangely, after setting up the page we are sorry  vin diesel
    هناHere
     

Berlangganan update artikel terbaru via email:

0 Response to "المصريين يحتلون صفحة الفنان فان ديزل the egyptians occupied in vin diesel facebook page"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel